Κύων
κρέας φέρουσα, Αἰσώπου Μῦθοι/ Il cane che portava della carne in bocca, Esopo miti
Κύων κρέας ἔχουσα
ποταμὸν διέβαινε· θεασαμένη δὲ
τὴν ἑαυτῆς
σκιὰν κατὰ
τοῦ ὕδατος,
ὑπέλαβεν ἑτέραν
κύνα εἶναι μεῖζον
κρέας ἔχουσαν. Διόπερ ἀφεῖσα
τὸ ἴδιον
ὥρμησεν ὡς
τὸ ἐκείνης
ἀφαιρησομένη. Συνέβη δὲ
αὐτῇ
ἀμφοτέρων στερηθῆναι,
τοῦ μὲν
μὴ ἐφικομένῃ,
διότι οὐδὲ
ἦν, τοῦ
δὲ, ὅτι
ὑπὸ
τοῦ ποταμοῦ
παρεσύρη.
Πρὸς
ἄνδρα πλεονέκτην ὁ
λόγος εὔκαιρος.
Στα
νέα Ελληνικά
Μιά
σκύλα, κρατώντας ένα κομμάτι κρέας στο στόμα της, πήγε να περάσει ένα ήσυχο
ποταμάκι. Τότε στην επιφάνεια του νερού είδε το καθρέφτισμα του εαυτού της κ
νόμισε ότι είναι μιά άλλη σκύλα που κρατάει ένα κομμάτι κρέας. Τότε, ανοίγοντας
το στόμα της, έκανε να αρπάξει το κρέας από το στόμα της άλλης σκύλας που ήταν
μόνο καθρέφτισμα. Κ φυσικά, δέν άρπαξε τίποτε, αφού δέν υπήρχε πραγματικά,
έχασε από το στόμα της κ το δικό της κρέας κ το παρέσυρε μακριά το ποτάμι.
Ακόμη
κι άν ήταν αληθινή η άλλη σκύλα που κρατούσε ένα κομμάτι κρέας, έπρεπε να της
το αρπάξει; Γιατί δέν αρκούνταν να φάει το δικό της κομμάτι κρέας; άς έτρωγε
πρώτα το δικό της, κ ύστερα, άν δέν της
έφτανε, μπορούσε να αναζητήσει περισσότερο.
[η
ανωτέρω εικόνα προέρχεται από την ακόλουθη ιστοσελίδα : https://chilonas.com/2012/09/06/httpwp-mep1op6y-qt/
όπου ο Αίσωπος ενώ σερβίρει δύο
ιερείς_πίνακας του Francis_Barlow_1687_wikipedia]
https://Kinimatografosteatro.blogspot.com/
- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του
περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει
ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που
ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή
εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν
υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα
αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην
συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ,
ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των
συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου