Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Το Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα Αστεράκι

 
Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένα ποντικάκι που το έλεγαν Τρωκτικούλη. 

  Ο Τρωκτικούλης το ποντικάκι όταν κοιτούσε στον ουρανό την νύχτα και έβλεπε τα αστέρια ήθελε να τα αγγίξει. ένα βράδυ βλέποντας τα αστέρια γύρισε απευθυνόμενος στον παππού του και του λέει : σήκωσε στα χέρια σου για να μπορέσω να αγγίξω ένα από εκείνα τα αστέρια στον ουρανό εκείνος του ανταποκρίθηκε : δεν γίνεται εγγονέ μου, είναι τόσο ψηλά που δεν μπορεί να τα αγγίξει κανένας εύκολο. 
Παππού είναι τόσο ψηλά ; Ναι εγγονάκι μου, είναι τόσο ψηλά ώστε να μην τα αγγίζουν τα ποντικάκια και λερώνεται η ασημόσκονή τους. 
- Εγώ μια μέρα παππού θα αγγίξω ένα από αυτά αφού θα έχω πλύνει πρώτα καλά τα χεράκια μου ώστε να μην λερώσω την ασημόσκονη του. 
Ο Τρωκτικούλης και τι δεν έκανε για να αγγίξει ένα αστεράκι από αυτά που έβλεπε στον ουρανό. 
Πηδούσε με όλη του την δύναμη όσο πιο ψηλά μπορούσε. Σκαρφάλωνε σε τηλεγραφόξυλα , σε σκουπόξυλα, σε κεραίες τηλεόρασης, σε καμπαναριά. 
Αλλά τίποτα όμως. 
Όσο κι αν προσπαθούσε δεν κατάφερνε να αγγίξει ούτε ένα αστεράκι. 


 Εις το ακόλουθο ενεργό λίγκ υπάρχει η ανωτέρω ιστορία :       https://www.youtube.com/watch?v=wnqH47WAEpU&feature=youtu.be
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σ - Nibbly-Quibbly The Goat, Ukraine (fairy tale) / Nibbly-Quibbly la capra, Ucraina (fiaba) / Nibbly-Quibbly Η κατσίκα, Ουκρανία (Λαϊκό παραμύθι)

  Nibbly-Quibbly The Goat, Ukraine (fairy tale) - Nibbly-Quibbly The Goat, Ucraina (fiaba) - Nibbly-Quibbly Η κατσίκα, Ουκρανία (παραμύθ...